Klachtenregeling

Home >> Klachtenregeling

Onze klachtenregeling pagina. Wijn zijn onderdeel van De Groene Consument ook wel, https://degroeneconsument.nl Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en zijn altijd bereid tot het uiterste te gaan hiervoor. Heeft u een klacht of wilt u een product retourneren naar aanleiding van een klacht gebruikt dan hiervoor het onderstaande klachten/contactformulier.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koffienthee.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

De waardering van koffienthee.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 7 reviews.